Error message

  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 1998 of /var/www/vhosts/mojeezo.pl/includes/theme.inc).
  • Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in theme_table() (line 2061 of /var/www/vhosts/mojeezo.pl/includes/theme.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/mojeezo.pl/includes/menu.inc).

Ciekawa reklama outdoorowa przyciągnie uwagę każdego odbiorcy

Nie ulega wątpliwości, że powiedzenie „reklama jest dźwignią handlu” jest w zupełności prawdziwe. Większość firm, praktycznie nie istniałoby na rynku, gdyby nie efektywnie prowadzona kampania reklamowa. Specjaliści od reklamy rozmyślają jak w dzisiejszej rzeczywistości, gdzie potencjalny odbiorca jest wręcz zasypywany reklamami różnego rodzaju zwrócić jego uwagę.

Billboard
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com
Oczywiście firma, która chce realizować efektywną kampanię reklamową nie może poprzestać tylko i wyłącznie na jednym rodzaju reklamy. Poza marketingiem klasycznym, opartym na ulotkach i plakatach, przyda się reklama online i outdoorowa. W szczególności reklama outdoorowa powinna być rozplanowana w jak najlepszy sposób, jako że często odbiorcy mają z nią do czynienia jedynie przez chwilę, więc powinna w tym czasie przyciągnąć ich uwagę i zapisać się w ich pamięci. Najkorzystniej więc jeżeli zamieścimy na niej informacje o obniżkach czy też rabatach, na jakie odbiorcy zwracają uwagę w pierwszej chwili. Dobrze prezentują to chociażby reklamy wielkich sieci handlowych i supermarketów.

Kliknij ten odsyłacz i zobacz w treści (http://blyss.pl/) znajdujący się w tamtym miejscu artykuł. Są tam uzupełniające materiały. One także prezentują tę problematykę.



Reklama zewnętrzna
Author: Nacho
Source: http://www.flickr.com
Reklama Piotr i Paweł Leszno z atrakcyjną promocją na poszczególne produkty, to jedynie jeden z wielu przykładów - wejdź na stronę i dowiedz się więcej. Reklama taka jest na ogół dużych rozmiarów, by była widoczna z daleka, niemniej nie powinna być jednocześnie zaśmiecona zbędną treścią, czy zbędnymi obrazkami. Warto przemyśleć szczegółowo jaki produkt lub usługę powinno się wypromować w konkretnym rejonie i zrobić to najlepiej po przebadaniu opinii różnych klientów. Również w momencie, gdy reklama outdoorowa zostanie już przygotowana i rozmieszczona w wyznaczonych miejscach, firma powinna po niedługim czasie sprawdzić, czy rzeczywiście daje korzyści. Chodzi między innymi o analizę tego, czy klienci, właśnie na zewnętrzną reklamę zwrócili uwagę.

Skuteczna reklama to taka, która skupia na sobie uwagę i sprawia, że klienci sięgają po produkty i usługi danego przedsiębiorstwa, wracając po nie wielokrotnie. Efektywna reklama jest również należycie przygotowanym źródłem informacji. To właśnie brak informacji i wiedzy o występowaniu interesujących możliwości i rozwiązań sprawia, że wielu z nas ich nie wykorzystuje. Stąd też reklama zewnętrzna ma w pierwszym rzędzie przede wszystkim informować, ale również zachęcać.